Továbbra is a Schneider Electric a párizsi maraton névadó szponzora
Idén április 7-én rendezik meg a Marathon de Paris-t, melynek ismét a Schneider Electric a névadó szponzora. A vállalat számos olyan kezdeményezést támogat, amelyeknek célja a verseny környezeti hatásainak csökkentése, például a ruhák, az élelmiszerhulladék és egyéb, összegyűjtött anyagok újrahasznosítása révén.
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat 2013 óta névadó szponzora a francia fővárosban megrendezett versenynek. A „Schneider Electric Marathon de Paris” amellett, hogy megmutatja, milyen pozitív hatással lehet a sport az egyének és a közösségek életére, felgyorsítja az átmenetet egy tisztább és igazságosabb világba. A különböző háttérrel és képességekkel rendelkező emberek sportolásra való ösztönzése és a fizikai aktivitás népszerűsítése segít egy egészségesebb és befogadóbb jövő építésében.
A Schneider Electric régóta elkötelezett a fenntarthatóság mellett, és számos olyan kezdeményezést támogat, amelyeknek célja a verseny környezeti hatásainak csökkentése, például a ruhák, az élelmiszerhulladék és más, az esemény kapcsán összegyűjtött anyagok újrahasznosítása révén. A Marathon de Paris szén-dioxid-kibocsátásának 100 százalékát kompenzálják 2019 óta a Livelihoods Fundon keresztül, amely a kenyai, vidéki közösségek javát szolgáló projekteket támogat.
„A Schneider Electric Marathon de Paris-n való részvétel a kitartás és az állóképesség próbája, ahol minden egyes futó elkötelezettségét, elszántságát és ellenállóképességét ünnepeljük. Hálásak vagyunk az A.S.O.-val (Amaury Sport Organisation) való, 11 éve tartó partnerségünkért, amelyet az a közös célkitűzés hozott létre, hogy megmutassuk, hogyan lehet a világ egyik legnagyobb maratonja az egyenlőséget és a fenntarthatóságot támogató, ikonikus esemény. Közös elkötelezettségre van szükség ahhoz, hogy az ambíciókat tettekre váltsuk, és megnyerjük a dekarbonizált világ megvalósításáért vívott küzdelmet” – mondta el Chris Leong, a Schneider Electric marketingigazgatója.
Idén mintegy 55 000 embert várnak a párizsi rajtvonalhoz április 7-én, a Schneider Electric 7700 ügyfele, partnere és alkalmazottja regisztrált a versenyre.
A Schneider Electric szponzorálja az április 6-i Paris Run for All 4 kilométeres jótékonysági futást is, amelynek teljes bevételéből a fogyatékkal élő gyermekek sporttevékenységét támogatják. A Paris Run for All futóversenyre minden, 12 évesnél idősebb érdeklődő számára már megnyílt a regisztrálási lehetőség.
A Marathon de Paris a női és férfi futók azonos módon történő elismerésével tovább erősíti a nemek közötti egyenlőséget is. A legjobban teljesítő női és férfi versenyzők azonos pénzdíjat kapnak, emellett a női futam előbb kezdődik, mint a férfiaké, így minden győztes esetében élőben közvetítik a célba érkezést és az érmek átvételét.
Kapcsolódó cikkek
- Energiamegtakarítással törhetne Budapest az élre
- Száműzik az SF6 gázt a villamossági berendezésekből is az Európai Unióban
- Új lendületet ad a „zöld” IT törekvéseknek a Schneider Electric innovációja
- A Provim lett a hazai fődíjas a Schneider Electric fenntarthatósági versenyén
- A tervezettnél gyorsabban halad fenntarthatósági céljai megvalósításával a Schneider Electric
- Ismét a legfenntarthatóbban működő vállalatok között a Schneider Electric
- A körforgásos gazdaság példaképei között a Schneider Electric
- A meglévő technológiákkal is nagyot léphetünk a klímavédelmi célok megvalósítása felé
- A Google, a HP és az ASM is csatlakoztak a Schneider Electric kezdeményezéséhez
- Összefog a Schneider Electric és az acélóriás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Érkeznek az Arctis Nova termékcsalád legújabb tagjai
A SteelSeries, az úttörő Arctis Nova headsetsorozat megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, és a gaming- és esport-perifériák világelső gyártója kibővítette az Arctis Nova termékcsaládot az Arctis Nova 5 sorozatú headsetek és a Nova 5 Companion App bevezetésével.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).