Media Hungary 2015: a könnyzacskóinkra hajtó reklámok tarolnak a közösségi médiában

forrás: Prím Online, 2015. május 7. 14:02

Május közepén hagyományosan Siófokra szegeződik a hazai média- és reklámszakma szeme: jön a huszadik születésnapját ünneplő Media Hungary konferencia. Az idei év fő témája, hogy a digitális forradalom által gerjesztett cunami hullámain miként kaphat új erőre a hazai médiapiac. 

A média- és reklámpipar legnagyobb és legjelentősebb hazai szakmai eseménye ezúttal is fontos, aktuális kérdésekre keresi a választ a kommunikációs iparág jelenével és jövőjével kapcsolatban. A Media Hungary több mint 200 hazai és nemzetközi szakértő segítségével szedi ízekre a meghatározó trendeket, a digitális robbanás és a közösségi média előretörésének hatásait május 12-13-án.

 

A hardcore szakmai tematikát pedig számos színes, könnyedebb, ámde szintén friss és releváns problémákat boncolgató szekció és előadás lazítja fel, és teszi még izgalmasabbá. Ennek szellemében a Media Hungary keretében szó lesz az érzelmek szerepéről a fogyasztói döntéshozásban, a nők jelentőségéről az üzletben, a  hétköznapokban és a médiában, valamint számos Y és Z generációs előadó segít betekinteni a digitális bennszülöttnek nevezett nemzedékek gondolkodásmódjába, médiahasználati szokásaiba is.

 


 

Könnyzacskóinkra hajtanak a legtöbb megosztást elérő reklámok

 

Modern világunkban egyre nagyobb szerepet kapnak az érzelmek az üzleti életben is, melyre a konferencia külön, neuromarketinggel és emóciókkal foglalkozó szekcióval reflektál. A tematika keretében olyan neves, sztárelőadók gondolatait hallhatjuk, mint Mérő László, aki arról beszél majd, hogy a legfrissebb pszichológiai kutatások szerint az érzelmek a színtisztán logikus, racionális gondolkodásban is jelen vannak. Tari Annamária a meggyőzés és manipuláció retorikáját elemzi majd, míg Sas István elismert reklámpszichológus szakember, arról tart például előadást, hogy az utóbbi időben a közösségi médiában azok a reklámok tarolnak, melyek az érzelmekért felelős limbikus rendszert igyekeznek „birizgálni” szentimentális történetekkel, könnyfacsaró áldozatvállalással és katartikus hepiendekkel.

 

Empátia, kompromisszumkészség, egyensúly - fókuszban a nők

 

A hazai gazdasági szereplők, döntéshozók, a média és marketing világa is egyre inkább felismeri és elismeri a női értékeket. A Media Hungary éppen ezért egy saját szekciót szentel a témának „Keresem a nőt” címmel. Az előadók között olyan illusztris nevekkel találkozhatunk, mint Hajós András, Szily Nóra vagy éppen Müller Péter. Szó lesz többek között arról, hogy mit jelent nőként szemlélni a világot, hogyan lehet cégként, hirdetőként megszólítani a női célcsoportokat, de a nőknek szóló médiumok színes hazai palettája is terítékre kerül. Emellett számos, üzleti életben sikeres nő is beszámol majd tapasztalatairól, az itthoni női karrierlehetőségekről.

 

Tényleg fenekestül forgatja fel a világot az Y és Z generáció?

 

A média-, marketing és kommunikációs szakemberek számára igazi kihívás a digitális bennszülötteknek nevezett generációk (Y és főleg a Z) megszólítása. Vajon tényleg teljesen más motivációk, döntési mechanizmusok és médiahasználati szokások jellemzik a mai fiatalokat? Erre a kérdésre a konferencia olyan újgenerációs szakemberek segítségével keresi a választ, akik saját, kreatív ötleteikkel, vállalkozással már sikereket értek el a digitális tartalom iparágban. Az előadások során megtudhatjuk, hogy honnan választ magának véleményvezéreket az Y és a Z generáció, vagy hogyan lehet a társdalmi problémák iránt felkelteni a tízen-huszonévesek figyelmét. De arról is szó esik, hogy a fiatalok életében vajon a televízió-e a leginkább meghatározó felület, vagy a digitális platformok már átvették hatalmat.

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett. 

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.

2024. március 25. 15:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59