Business Online

CRM rendszerek - Funkciók

Főbb modulok
Terméknév Gyártó neve Ország Ügyfélszolgálat Értékesítés Marketing Szerviz Egyéb CRM funkciók Riportfunkciók További információk
CAS GenesisWord CAS Software AG Németország Mindig aktuális, jól kereshető címjegyzék, az ügyfél minden adatával, s korábbi kapcsolatfelvételekkel. Telefonos integráció segítségével hívószám alapján a vevő felismerése, teljes történetének megjelenése a képernyőn. Közös naptárnézet, értékesítési lehetőségek rögzítésének nézete, könnyedén készíthető riportok az értékesítők munkájáról a felsővezetés felé. Kampánymanagement funkció a célzott marketingkampányok kialakítására, előre elmentett sablonok alapján személyre szabott körlevelek, kör e-mailek készítése. Az ügyfelek egységes adatbázisban történő tárolásával, az adatok minden mezőre történő kereshetőségével, az ügyfél teljes történetével támogatott. Projektmanagement, dokumentumkezelés, e-mailek kezelése, vállalaton belüli csoportmunka maximális támogatása, többszintű jogosultságkezelés. Igény szerint kialakítható riportok. igen
Microsoft Dynamics CRM 4.0 Microsoft Corporation USA Személyes, telefonos és internetes Érdeklődő és opportunity management, ügyfélkép. Érdeklődők felkutatása, kampány menedzsment, és az értékesítés és marketing összekötése. Erőforrás ütemezés, kompetencia alapú erőforrás kiosztás. Front end, portál és teljes asztali integráció a CRM operatív támogatásához. Microsoft Riporting Services igen
SAP CRM 2007 SAP AG Németország Interaction Center (IC) modul. Telemarketing, telesales, customer service, IC manager funkciók. Telefon integráció és további komm csatornák támogatása, web, email, call center. Erőssége az egyszerüsített funkcionalitás csakis a call center dolgozó számára fontosak látszanak. Több csatornán, enterprise sales, field, mobile, e-selling, telessales kezelése. Planning, forecasting, account and contact management, activity management, opportunity management, quotation and order, és contracts, ERP integráció. Több csatornán, enterprise marketing, field, mobile, e-marketing, telesmarketing kezelése. Marketing planning, product management, customer segmentation, attributumok vagy külső forrás vagy BI adatok alapján, campaign management, trade promotion management, lead management, personalized multi channel communication. ERP integráció. Több csatornán, enterprise service, field, mobile, e-service, cutomer service kezelése. SLA-k, service plans, service contracts és orders, resource planning, billing. ERP, CO integráció. Átfogó analitika minden területen, BOBJ integráció, termékkatalógus, webshop, B2B és B2C üzletmodellek támogatása. Minden területre és objektumra szállít az SAP standard riportokat: Customer analytics (satisfaction, loyalty, segmentation, churn management, profitability, ABC analysis). Product analytics (best selling, profitability, cross seling. Marketing analytics (segmentation&targeting, campaign planning, budget, lead analysys). Sales Analytics (sales pipeline, sales funnel, opportunity, activity, sales performance analisys). Service analytics (startegic planning, case management, contacts and quotation, complaints and returns). Interaction Centre analytics (website monitoring, IC monitoring, channel and partner, helpdesk performance, interaction stat, email response). Továbbá adatbányászati modellek támogatása: pl. clustering, decison tree, association type, linear and nonlinear regressions, ABC analysis. igen
Siebel 8.0 CRM Oracle Corporation UDA Egységes ügyfélkép; központi címjegyzék és termékkatalógus; egységes csatornakezelés (személyes, telefonos, email, internet); ügyféltörténet megjelenítése; automatikus feladatkiosztás; rugalmasan konfigurálható folyamatok; folyamatvezérlés felhasználók támogatásával. Egységes termékkatalógus; értékesítési szabályrendszer (termékek és szolgáltatások, ügyféljellemzők és/vagy meglévő termékek közötti relációk létrehozása és érvényesítése); értékesítési pipeline támogatása (lead, opportunity, quote, order); értékesítési módszertanok támogatása (pl. Target Account Selling); értékesítési lehetőségek rögzítése; értékesítési folyamat teljes nyomonkövetése; előrejelzés; széles körű riportolás. Marketing kampányok létrehozása és menedzselése; kampánylisták betöltése; kampányonként különböző végrehajtandó lépések konfigurálása; kérdések meghatározása, visszakapott válaszok rögzítése; értékesítési lehetőség létrehozása; széles körű riportolás. Csatornafüggetlen hibabejelentési folyamat; központi tudásbázis; automatikus és konfigurálható feladatkiosztás; erőforrásgazdálkodás; ütemezés; készletnyilvántartás; SLA kezelés; számlázási integráció; széles körű riportolás. CTI, E-mail, naptár integráció; formalevelek, email-ek, ajánlatok, prezentációk automatikus generálása sablonok alapján; munkafolyamat generálás; ügyféligények, értékesítési lehetőségek, hibabejelentések teljes folyamatának nyomonkövetése; 360 fokos ügyfélkép; ügyféltörténet; partnerek, értékesítők kezelése, támogatása; integrált internetes önkiszolgáló folyamatok. Teljesen testreszabható riportok (Integrált Actuate 8.0). igen
update.seven update software AG Ausztria Igen Igen Igen Igen Döntéselőkészítés / vezetői támogatás Analízis (diagram is), integrált Excel, HTML, XML riportok. igen