Így rendeltĂŒnk SZÉP-kĂĄrtyĂĄval 2021-ben

Több millió rendelést fizettek idén SZÉP-kártyával a foodpanda felhasználói, derül ki a gyorskereskedelem hazai éllovasának számító vállalat adataiból. Az elmúlt 9 évben már megszokhatták a foodpanda vásárlói, hogy szabadon használhatják SZÉP-kártyájukat, hiszen a felületen elérhetƑ éttermek 95%-a, azaz több mint 5500 hely elfogadja ezt a fizetési módot. A platform most annak járt utána, hogy milyen vásárlási szokásai vannak a foodpandás SZÉP-kártya felhasználóknak.

Hazánkban a béren kívüli juttatás egyik legnépszerƱbb formája a kedvezményes adózással adható SZÉP-kártya, amely ugyanúgy mƱködik, mint egy bankkártya. Az országszerte sok ezer helyen beváltható fizetƑeszköz a foodpandán keresztül is egyre közkedveltebb - idén már nagyságrendekkel  több felhasználó fizetett SZÉP-kártyával, mint egy évvel korábban. A pár hónapja márkaváltáson keresztülment foodpanda felületén - amely egy friss Ipsos reprezentatív kutatás alapján máris a legismertebb étel- és élelmiszerkiszállító márkának számít hazánkban* - már 2012 óta töretlen népszerƱségnek örvend a SZÉP-kártyás fizetési mód, amit mi sem mutat jobban, mint hogy a több, mint 2 milliós megrendelƑi bázis idén már több millió megrendelést fizetett így.

 

UgrásszerƱen megemelkedett tavasszal a SZÉP-kártyás fizetések aránya

Ebben az évben eddig a legnagyobb érdeklƑdés májusban, júniusban és júliusban mutatkozott, amikor kiugróan, 10 százalékponttal növekedett a SZÉP-kártyás fizetések aránya a foodpanda felületén, majd ez a következƑ hónapokban fokozatosan visszacsökkent a korábbi szintre. Ehhez részben hozzájárult az a kormányrendelet is, amely engedélyezte, hogy 2021. április 25-tƑl a SZÉP-kártyák birtokosai az egyes alszámlákon lévƑ összegeket bármely alszámlánál meghatározott szolgáltatás megfizetésére felhasználhassák.

 

 

A hét második felében élénkülnek fel a SZÉP-kártyás fizetések

Bár a különbség nem kiemelkedƑen nagy, általánosságban a hónap elején használják többen a SZÉP-kártyájukat (6%-kal), a héten belül pedig egyértelmƱen a szerda, csütörtök és a péntek a legnépszerƱbb rendelési nap. Legszívesebben reggeli- és ebédrendelésre használják ezt a fizetési formát, míg estére csökken a SZÉP-kártyás fizetések aránya. Érdekes, hogy azok, akik SZÉP-kártyával fizetnek, szívesebben költenek magukra. Az elmúlt egy év adatai alapján a foodpanda felületén 6%-kal rendeltek nagyobb értékben, mint más típusú fizetési eszközt alkalmazva.

 

Komárom-Esztergom megyében a legnépszerƱbb a SZÉP-kártyás fizetés

Érdekes megvizsgálni területi szempontból is, hogyan alakulnak a foodpandás SZÉP-kártyás fizetések. Megyei szinten Komárom-Esztergom megyében a legmagasabb az így fizetett rendelések aránya. Ezt követi Budapest, valamint Fejér és Veszprém megye. A lista végén jelenleg Békés és Csongrád megye található. A nagyobb városok közül Tatabányán, GyƑrben és Veszprémben a legnépszerƱbb a SZÉP-kártyás fizetés.

 

 

 

Ingyenes kiszállítással kedveznek decemberben  

A SZÉP-kártyás fizetés a téli idƑszakban is töretlen népszerƱségnek örvend, a foodpanda pedig ezután is azon lesz, hogy minél több helyen fizethessünk kényelmesen ilyen módon. SƑt, hozzájárulva az ünnepi készülƑdéshez, most minden foodpandás rendelést, amit SZÉP-kártyával fizetnek, ingyenesen szállítanak ki december 30-ig. A vásárlók így a karácsonyi, bezárkózósabb idƑszakban is támogathatják rendeléseikkel kedvenc vendéglátóhelyeiket.

 

______________

*Az Ipsos kutatásáról: 

Az Ipsos kutatóintézet által készített omnibusz kutatás az alábbiakat állapította meg. Arra a nyitott kérdésre, hogy milyen Magyarországon elérhetƑ étel- és élelmiszer-házhozszállítással foglalkozó márkákat ismernek a megkérdezettek, a legtöbben a foodpandát (31%) említették. Ezt követte a 27 éves Tesco (25%), míg a NetPincér (13%) már egy hónappal a váltás után lejjebb szerepelt a sorban.

Ugyanerre a kérdésre akkor, amikor válaszlehetƑségként minden hazai hálózatot felsoroltak a válaszadóknak, a NetPincér futott be az elsƑ helyre (84%) és ezt követte másodikként a foodpanda (68%). A harmadik és negyedik helyen a Tesco (66%) és az Auchan (56%) végzett.

 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł