Ăgy rendeltĂŒnk SZĂP-kĂĄrtyĂĄval 2021-ben
2021. december 1.
Több millió rendelést fizettek idén SZÉP-kártyával a foodpanda felhasználói, derül ki a gyorskereskedelem hazai éllovasának számító vállalat adataiból. Az elmúlt 9 évben már megszokhatták a foodpanda vásárlói, hogy szabadon használhatják SZÉP-kártyájukat, hiszen a felületen elérhetĆ éttermek 95%-a, azaz több mint 5500 hely elfogadja ezt a fizetési módot. A platform most annak járt utána, hogy milyen vásárlási szokásai vannak a foodpandás SZÉP-kártya felhasználóknak.
Hazánkban a béren kívüli juttatás egyik legnépszerƱbb formája a kedvezményes adózással adható SZÉP-kártya, amely ugyanúgy mƱködik, mint egy bankkártya. Az országszerte sok ezer helyen beváltható fizetĆeszköz a foodpandán keresztül is egyre közkedveltebb - idén már nagyságrendekkel több felhasználó fizetett SZÉP-kártyával, mint egy évvel korábban. A pár hónapja márkaváltáson keresztülment foodpanda felületén - amely egy friss Ipsos reprezentatív kutatás alapján máris a legismertebb étel- és élelmiszerkiszállító márkának számít hazánkban* - már 2012 óta töretlen népszerƱségnek örvend a SZÉP-kártyás fizetési mód, amit mi sem mutat jobban, mint hogy a több, mint 2 milliós megrendelĆi bázis idén már több millió megrendelést fizetett így.
UgrásszerƱen megemelkedett tavasszal a SZÉP-kártyás fizetések aránya
Ebben az évben eddig a legnagyobb érdeklĆdés májusban, júniusban és júliusban mutatkozott, amikor kiugróan, 10 százalékponttal növekedett a SZÉP-kártyás fizetések aránya a foodpanda felületén, majd ez a következĆ hónapokban fokozatosan visszacsökkent a korábbi szintre. Ehhez részben hozzájárult az a kormányrendelet is, amely engedélyezte, hogy 2021. április 25-tĆl a SZÉP-kártyák birtokosai az egyes alszámlákon lévĆ összegeket bármely alszámlánál meghatározott szolgáltatás megfizetésére felhasználhassák.
A hét második felében élénkülnek fel a SZÉP-kártyás fizetések
Bár a különbség nem kiemelkedĆen nagy, általánosságban a hónap elején használják többen a SZÉP-kártyájukat (6%-kal), a héten belül pedig egyértelmƱen a szerda, csütörtök és a péntek a legnépszerƱbb rendelési nap. Legszívesebben reggeli- és ebédrendelésre használják ezt a fizetési formát, míg estére csökken a SZÉP-kártyás fizetések aránya. Érdekes, hogy azok, akik SZÉP-kártyával fizetnek, szívesebben költenek magukra. Az elmúlt egy év adatai alapján a foodpanda felületén 6%-kal rendeltek nagyobb értékben, mint más típusú fizetési eszközt alkalmazva.
Komárom-Esztergom megyében a legnépszerƱbb a SZÉP-kártyás fizetés
Érdekes megvizsgálni területi szempontból is, hogyan alakulnak a foodpandás SZÉP-kártyás fizetések. Megyei szinten Komárom-Esztergom megyében a legmagasabb az így fizetett rendelések aránya. Ezt követi Budapest, valamint Fejér és Veszprém megye. A lista végén jelenleg Békés és Csongrád megye található. A nagyobb városok közül Tatabányán, GyĆrben és Veszprémben a legnépszerƱbb a SZÉP-kártyás fizetés.
Ingyenes kiszállítással kedveznek decemberben
A SZÉP-kártyás fizetés a téli idĆszakban is töretlen népszerƱségnek örvend, a foodpanda pedig ezután is azon lesz, hogy minél több helyen fizethessünk kényelmesen ilyen módon. SĆt, hozzájárulva az ünnepi készülĆdéshez, most minden foodpandás rendelést, amit SZÉP-kártyával fizetnek, ingyenesen szállítanak ki december 30-ig. A vásárlók így a karácsonyi, bezárkózósabb idĆszakban is támogathatják rendeléseikkel kedvenc vendéglátóhelyeiket.
______________
*Az Ipsos kutatásáról:
Az Ipsos kutatóintézet által készített omnibusz kutatás az alábbiakat állapította meg. Arra a nyitott kérdésre, hogy milyen Magyarországon elérhetĆ étel- és élelmiszer-házhozszállítással foglalkozó márkákat ismernek a megkérdezettek, a legtöbben a foodpandát (31%) említették. Ezt követte a 27 éves Tesco (25%), míg a NetPincér (13%) már egy hónappal a váltás után lejjebb szerepelt a sorban.
Ugyanerre a kérdésre akkor, amikor válaszlehetĆségként minden hazai hálózatot felsoroltak a válaszadóknak, a NetPincér futott be az elsĆ helyre (84%) és ezt követte másodikként a foodpanda (68%). A harmadik és negyedik helyen a Tesco (66%) és az Auchan (56%) végzett.
KapcsolĂłdĂł cikkek
- NĂ©hĂĄny hĂ©ten belĂŒl teljesen megĂșjul a 22 Ă©ves NetPincĂ©r
- Hamarosan foodpanda lesz a NetPincĂ©rbĆl
- A Foodpandåé lett a NetPincér
- A foodpanda kezében a NetPincér
- foodpanda â az Ă©telrendelĂ©sek jelentĆs rĂ©sze mobileszközrĆl Ă©rkezik
- Az orosz piac legnagyobb szereplĆjĂ©t vĂĄsĂĄrolta fel a foodpanda
- Tech startup-dĂjat kapott a foodpanda
- Egyre népszerƱbb a foodpanda mobilalkalmazåsa
- Egyre népszerƱbb a foodpanda mobilalkalmazåsa
- TovĂĄbb tart a foodpanda VB kvĂz jĂĄtĂ©ka