MagyarBrands díjat kapott a K&H

Kiemelkedő elismerésben részesült a K&H a legsikeresebb márkákat tizenkét éve díjazó MagyarBrands programban. A szakmai zsűri döntése szerint a K&H a “Kiváló Fogyasztói Márka” kategóriában nyerte el a MagyarBrands díjat.

Megerősítette helyét a K&H a topvállalatok között: a MagyarBrands program keretében elismerésben részesült a társaság. 

 

A program célja, hogy a vásárlók, fogyasztók és az üzleti világ figyelmét ráirányítsa a legsikeresebb, leginnovatívabb szolgáltatásokra, márkákra, vállalkozásokra. Az utóbbi tizenkét évben évente összesen 850 márka részesült MagyarBrands elismerésben, amelyet kizárólag olyan márkák kaphatnak meg, amelyek Magyarországon születtek, vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. A zsűri értékeli például az adott márka identitását, reputációját, márkaépítését, hagyományait, ismertségét, kedveltségét is. A szakmai zsűri döntése szerint a K&H az idén is megkapta a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában a MagyarBrands díjat. 

 

“Megtisztelő az elismerés, és azt mutatja, hogy jó úton haladunk az innovatív, digitális szolgáltatások fejlesztésével, amelyekkel kényelmesebbé tesszük ügyfeleink számára a pénzügyek intézését, ezen belül a mindennapi bankolást. A díj elnyerésében elévülhetetlen érdemei vannak ügyfeleinknek, akik inspirálnak minket, csakúgy, mint a K&H valamennyi munkatársának, akik a változó ügyféligényeket napról napra magasabb szinten elégítik ki” - mondta Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója. Hozzátette: “A K&H több évtizedes magyarországi történetében mindig is első helyen szerepelt az, hogy az ügyfelek elégedettek legyenek.” 

 

Dr. Serényi János, a MagyarBrands program elnöke azt mondta: “A pandémia – az élet oly sok területéhez hasonlóan – a vásárlói elvárásokat is alaposan módosította. Az ismertség, a kedveltség, az ár mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak az olyan értékek, mint a gondoskodás, a segítség, az együttérzés és a támogatás. Ez a tendencia a hazai márkák körében is jól érzékelhető: nem csak eladni, hanem adni, segíteni is akarnak. A márkák ma már nem csak a vevőhöz, hanem az Emberhez is szólnak. Az elismerő gratuláció ezért is jár a legjobbaknak.”

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció