A KBC csoport befektet a digitális átalakulásba Közép-Európában

A KBC, Európa egyik legnagyobb banki biztosítója fejlesztést hajt végre a szlovákiai és magyarországi banki alaprendszerekben. Ez a bank vezetősége által elfogadott ötéves digitális stratégia egyik fő eleme. Az üzemeltetési oldalon a Deloitte Temenos Kompetenciaközpontjának szakértői csapata helyi csapatokkal karöltve felel majd a teljes folyamatot lefedő rendszerintegrációért. A KBC és a Deloitte közötti szerződést március utolsó napjaiban írták alá.

A KBC csoport integrált banki biztosítási csoport, amely elsősorban kiskereskedelmi, magánbanki, KKV és közepes tőkeértékű vállalati ügyfelekkel dolgozik. A csoport több mint 11 millió ügyfelet szolgál ki és 42.000 embert foglalkoztat stratégiai piacain, többek között Belgiumban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Bulgáriában és Írországban. A Deloitte széleskörű képességei lehetővé teszik, hogy a csapat összetett és többszintű projekteket hajtson végre. A Deloitte a Temenos hivatalos partnere és jelentős tapasztalata van a T24 implementációjában világszerte.  

 

“A jövőbeli üzleti átalakulás elősegítése, valamint a szabályozások betartása érdekében a K&H-ban és a CSOB-ban is bevezetjük a T24-es banki alaprendszert. Ez a változás az ötéves Digitális átalakulási tervünk része, amely biztosítja, hogy ügyfeleink a legjobb banki szolgáltatásokat tapasztalhassák meg. A Deloitte csapata fogja vezetni ezt az átalakítást, akik már bizonyították professzionalizmusukat és a mostani projekt elemzési fázisát is ők végezték az elmúlt 6 hónapban” – mondta el Willem Hueting, a KBC nemzetközi piacokért felelős ügyvezetője.

 

A KBC Digitális Átalakulásának első fázisa magában foglalja a banki alaprendszer cseréjét és két évig fog tartani. „A kezdeményezés egyik fő célja a CSOB teljes digitalizációja, amelynek segítségével az ügyfeleink digitális technológiák által biztosított modern, innovatív banki szolgáltatásokhoz jutnak” – tette hozzá Daniel Kollar, a CSOB vezérigazgatója.

 

Az összetett projekt célja a bank üzleti tevékenységének modernizációja.

 

„A nagy kihívások nagyobb fejlődéshez vezetnek. Egy olyan modern, integrált, open-core rendszerű banki platform, mint a T24 lehetővé teszi, hogy a K&H további innovatív termékeket és gördülékeny, egyszerű és kényelmes szolgáltatásokat nyújthasson az ügyfelek gyorsan változó igényeinek kielégítésére a magyar piacon. A Temenos T24 implemetációját a Deloitte-ra és annak Kiválósági Központjára bízzuk, amelynek a csapata erős képességekkel rendelkezik a legfontosabb banki alaprendszer terén” – emelte ki David Moucheron, a K&H vezérigazgatója. 

 

A bankok felismerték a jelenleg működő ökoszisztémájuk megváltoztatásának szükségességét annak érdekében, hogy meg tudjanak felelni a piac és az ügyfélbázis igényeinek a megnövekedett kereskedelmi agilitás és a megfelelő piaci bevezetési stratégia tekintetében. Így a működési modellek leegyszerűsítése és hatékonysága, valamint a digitális csatornák optimalizációja elengedhetetlen. 

 

„A KBC ügyfélközpontúságáról híres vezető pénzügyi szolgáltató intézmény. Arra törekednek, hogy többet nyújtsanak, mint egy bank vagy egy biztosító azáltal, hogy megvalósítják az ügyfél álmait. Ezáltal még inkább megtisztelő, hogy minket bíztak meg a vállalat rendszerintegrációjával. Jelenleg a Deloitte arra összpontosít, hogy gördülékenyen és az ügyfelek által érzékelhető lehető legkevesebb torzulással hajtsa végre ezt a mélyreható átalakulást” - mondta el Warren Hatton-Jones, a Deloitte vezető megbízási partnere.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció