24 √≥r√°n bel√ľl rendezt√©k az elsŇĎ e-k√°rbejelent√©st

A héten debütált a Mabisz új, E-kárbejelentŇĎ applikációja, így az autósok már egy egyszerŇĪ mobil alkalmazás segítségével is intézhetik a kötelezŇĎ gépjármŇĪ felelŇĎsség biztosítási (kgfb) károk bejelentését. 

A Groupama Biztosító külön kárrendezési folyamatot alakított ki annak érdekében, hogy az E-kárbejelentŇĎkön keresztül érkezŇĎ kárbejelentéseket a lehetŇĎ legrövidebb idŇĎn belül tudja rendezni. A rendszer mŇĪködése sikeresen indult, hiszen az elsŇĎ e-kárbejelentését 24 órán belül már rendezte is a biztosítótársaság.

 

A Groupama Biztosító kiemelt célja, hogy ügyfelei kárait a lehetŇĎ legrövidebb idŇĎ alatt, és – amennyiben lehetséges – szakértŇĎi szemle nélkül rendezze. Ehhez a legújabb technikai innovációk, mint például a Groupama Biztosítónál is hamarosan bevezetésre kerülŇĎ videós kárrendezés is segítséget nyújtanak, de a Mabisz által most bevezetett E-kárbejelentŇĎje is ezt a célt szolgálja. 

 

A társaság külön folyamatokat alakított ki a mobiltelefonos applikáción keresztül érkezŇĎ kárbejelentések ügyintézésére, annak érdekében, hogy ügyfelei maximálisan kihasználhassák az új kárbejelentési lehetŇĎség elŇĎnyeit. A Groupama Biztosító úgy alakította ki folyamatait, hogy a kék-sárga applikációt használó ügyfelekkel pár órán belül felvegye a kapcsolatot, majd a lehetŇĎ legrövidebb idŇĎn belül megkapják a kártérítés összegét is.

 

Az elsŇĎ napok sikeresnek bizonyultak, hiszen az elsŇĎ, E-kárbejelentŇĎn keresztül érkezett kárbejelentését 24 órán belül tudta rendezni a Groupama Biztosító: a kárt tegnap délután jelentették be az új mobil applikáció segítségével, ami szinte azonnal meg is érkezett a biztosítótársasághoz, így a mai napon megtörténhetett a kárösszeg kifizetése. A parkolás közben történt kárról több fotót is feltöltött a károsult, mely alapján nagyon gyorsan lehetett rendezni az ügyet, nem volt szükség külön szakértŇĎi szemlére.

 

A Groupama Biztosító bízik abban, hogy a digitális kárbejelentŇĎ használata minél gyorsabban elterjed az ügyfelek körében, akik így a lehetŇĎ legegyszerŇĪbben és leggyorsabban intézhetik esetleges kötelezŇĎ gépjármŇĪ felelŇĎsség biztosítási kárukat.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció