Ɛk a Marketing Diamond Awards 2018-as nyertesei

A Marketing Store Kft. lett „Az Év Ügynöksége 2018-ban”, a Billingo pedig  „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” címet nyerte el a Marketing Diamond Awards idei pályázatán. Az egyedülálló díj küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésbƑl megvalósuló marketingaktivitások számára.

2018. november 14-én átadták a Marketing Diamond Awards pályázat díjait, a Magyar Marketing Szövetség Marketing Summit Hungary konferenciáján. 

 

A Magyar Marketing Szövetség 2015-ben partnereivel együtt alapította meg a Marketinggyémánt díjat, amely az idei évtƑl új márkanéven – Marketing Diamond Awards – várta pályázóit. A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketing büdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésbƑl megvalósuló marketingaktivitások számára. Továbbá a sikeres, hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörƱ népszerƱsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplƑit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. 

 

Az MMSZ kibƑvítette a Marketing Diamond Awards zsƱrijét: az ügynökségi szakemberek mellé felkérték a megbízói oldal meghatározó marketing- és kommunikációs vezetƑit is. A pályázatok értékelésekor az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselƑ zsƱritagok értékelték. 

 

Tizenegy kategóriában lehetett pályázni, a 2017. január és 2018. október között megvalósított aktivitásokkal. Az idén a márkaépítés kategória, ezt követƑen a tartalommarketing és az esemény alapú aktivációk kategóriák voltak a legnépszerƱbbek. Az ismert szakemberekbƑl álló zsƱri a pályamunkákat a megalapozott tervezés, a kreativitás, a szakszerƱ megvalósítás, a kitƱzött célok elérését jelentƑ hatásosság és a források célszerƱ felhasználását jelentƑ hatékonyság szempontjai alapján értékelte. 

 

Az idei év fƑdíjasait a Marketing Summit Hungary szakmai grémiuma elƑtt ismerték el. 

 

Szolgáltatói oldalon a Marketing Store Kft. lett az egyik fƑdíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Ügynöksége 2018” kitüntetƑ címet, megbízói/ügyféloldalon pedig a Billingo lett a fƑdíjas, aki ezentúl viselheti „Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2018” kitüntetƑ címet.

 

 

(A képen balról jobbra: Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Kurucsai János, a Marketing Store Kft. ügyvezetƑje és HegedƱs-Csapó Veronika, a T-Systems szenior Cloud és dobozos ICT szolgáltatások szakmai irányítója)

 

(A képen balról jobbra: Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke, Sárospataki Albert, a Billingo ügyvezetƑje és HegedƱs-Csapó Veronika, a T-Systems szenior Cloud és dobozos ICT szolgáltatások szakmai irányítója)

 

Kiosztották az „Az Év Marketing Nagykövete” különdíjat is, amiben  azon szervezet részesült, amely a legtöbb pályázatot nyújtotta be, ezzel is bizonyítva, hogy az elmúlt egy évben, komplex és aktív marketingtevékenységet végzett. Az idén a Kreatív Vonalak Kft. kapta meg az „Év Marketing Nagykövete” elismerést. 

 

 

(A képen balról jobbra: Mikecz Péter, az Observer ügyvezetƑje, Nagy Barna, a Kreatív Vonalak ügyvezetƑje és Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke) 

 

A (fƑ)díjazottak értékes nyereményekben részesültek, a Magyar Marketing Szövetség kiemelt partnerének, a T-Systems jóvoltából.

 

A pályázat további gyémántdíjas nevezƑi a következƑ linken tekinthetƑek meg: http://marketingdiamond.hu/dijazottak 

 

 

(A képen láthatóak a negyedik Marketing Diamond Awards azon gyémánt elismerésben részesült nevezƑi, akik a Díjátadón személyesen vették át elismeréseiket)

 
 
 

KapcsolĂłdĂł cikkek

 

Belépés

 

 

RegisztrĂĄciĂł