150 milli√≥ ember munk√°j√°t k√∂nny√≠thetik meg a j√∂vŇĎben a Cisco √©s a Google Cloud k√∂z√∂s megold√°sai

A Cisco bejelentette a Google termékeivel integrálható megoldásainak elsŇĎ hullámát. Az egyre szorosabbá váló együttmŇĪködés keretében bemutatott megoldások túlmutatnak az ismert funkciók (telefonhívások, e-mailek, dokumentumkezelés) szorosabb integrációján.

A Cisco tapasztalata szerint a mesterséges intelligencia (AI) és a gépi tanulás drámai mértékben változtatják meg a munkafolyamatokat. A két vállalat fejlesztŇĎi ezért azon dolgoznak, hogy a Google Cloud Platform AI megoldásait az együttmŇĪködéses technológiákban is hasznosíthassák.

 

A Cisco az alábbi bejelentéseket tette a Google Cloud Next rendezvényen:

  • Mesterséges intelligenciával kibŇĎvített ügyfélszolgálati megoldás: világszerte több mint 3 millió ügyfél használja a Cisco ügyfélszolgálati szoftvereit. Az együttmŇĪködés keretében a Cisco mesterséges intelligenciával bŇĎvítette Customer Journey megoldásait az új Google Cloud Contact Center AI eszköze segítségével. A Contact Center AI egy egyszerŇĪ, biztonságos és rugalmas megoldás, amely lehetŇĎvé teszi, hogy a gépi tanulás terén kevesebb tapasztalattal rendelkezŇĎ vállalatok is alkalmazhassanak mesterséges intelligenciát ügyfélszolgálataiknál. Az AI automatikusan ellátja a munkatársakat a hatékony ügyintézéshez szükséges dokumentumokkal, és folyamatosan tanulva egyre relevánsabb információkat biztosít a felhasználók számára.
  • Webex megbeszélések létrehozása a Google Naptárban egyetlen kattintással: A G Suit programcsomag egyik kiegészítŇĎje révén a Webex Meeting ikon is elérhetŇĎvé válik a Google Naptárban. Egy kattintással lesz beállítható a videós Webex megbeszélés, csak ki kell választani a meghívandó munkatársakat és a virtuális találkozó helyét, a program minden mást elvégez a felhasználó helyett. A Cisco videoeszközök felhasználói egyetlen gombnyomással léphetnek be a megbeszélésbe, de más eszközökrŇĎl a Chrome böngészŇĎn keresztül is csatlakozhatnak a tárgyaláshoz – mindezt az applikáció letöltése vagy Webex vendégfiók létrehozása nélkül. Bár ezeket az eszközöket két különbözŇĎ vállalatnál fejlesztették, mégis úgy mŇĪködnek, mintha eleve integrálták volna ŇĎket. A két cég tovább dolgozik azon is, hogy a Google AI megoldásai olyan funkciókban is megjelenhessenek, mint a fordítás, az emlékeztetŇĎk és leiratok készítése, valamint a megbeszéltek „kézzel fogható” feladatokra bontása.
  • Cisco hívások és megbeszélések hozzáadása Androidos alkalmazásokhoz: A Webex Teams Android szoftverfejlesztŇĎi készlet (SDK) segítségével a fejlesztŇĎk egyszerŇĪen építhetnek be Cisco együttmŇĪködési funkciókat Androidos alkalmazásaikba. Például az okosszemüvegekhez is hozzáadható a Cisco videomegbeszélés funkciója, amely tovább bŇĎvíthetŇĎ a „lásd, amit én látok” élménnyel.  Távoli területek esetében például az egyik helyszínen tartózkodó szakértŇĎk is láthatják ugyanazt, amit a másik egységben dolgozó mérnök, legyen az akár a szárazföldön vagy egy hajón az óceán közepén.
  • A Google Docs, a Táblázatok, a Diák és az Ňįrlapok használata a Webex Team Spaces megoldásban: A Cisco és a Google célja az egyre terjedŇĎ tartalmi együttmŇĪködések megkönnyítése a felhasználók számára. A megoldás révén megszŇĪnhetnek a dokumentumok sokszor követhetetlen körbeküldései az egyes szerkesztési körök után – elég egyszer megosztani a dokumentumot, amely bármennyiszer szerkeszthetŇĎ, alakítható, és a résztvevŇĎk mindig a legfrissebb, legjobb verzióval dolgozhatnak.
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció