20 sz√°zal√©kkal n√∂velte okostelefonjai elad√°s√°t a K√∂z√©p-, Kelet- √©s √Čszak-Eur√≥pa r√©gi√≥ban a Huawei

A Huawei Technologies közzétette a 2017-es évre vonatkozó elŇĎzetesen kalkulált forgalomnövekedési adatait. Eszerint a vállalat globális árbevétele az egy évvel korábbihoz képest tavaly több mint 15 százalékkal, 600 milliárd jüanra (92 milliárd dollár) nŇĎtt. A Huawei Fogyasztói Üzletága által közölt adatok szerint a Közép-, Kelet- és Észak-Európa régióban az okostelefon értékesítés volumene éves szinten több mint 20 százalékkal emelkedett, a vállalat növelte jelenlétét a Stockholmtól Athénig terjedŇĎ térség mind a 26 országában. 

A Huawei tapasztalata szerint egyre nagyobb a kereslet az okostelefonok iránt, mind a zászlóshajó, mind az alacsonyabb árkategóriájú modellek esetében. Az IDC tavaly novemberben készített – a Huawei által támogatott – elŇĎrejelzése szerint 2016-ban minden eladott személyi számítógépre 5,6 darab eladott okostelefon jutott. A piackutató cég becslése szerint 2021-re a világ több mint hatvan százalékának lesz okostelefonja. Ezek az adatok a Huawei stabil, jelentŇĎs értékesítési növekedésében is tükrözŇĎdnek.

 

„A Huawei több mint húsz százalékkal erŇĎsített pozícióján a régióban” - mondta Shen Liang, a Huawei Fogyasztói Üzletágának magyarországi igazgatója. Az eladások folyamatos növekedése azt bizonyítja, hogy a vállalat világszerte elkötelezett a kutatás-fejlesztés iránt annak érdekében, hogy a felhasználókat a nekik tetszŇĎ mobilkészülékekkel lássa el. „Biztosak vagyunk abban, hogy az elŇĎttünk álló év – az intuitív és elérhetŇĎ élményeket nyújtó okostelefonjainknak köszönhetŇĎen – továbbra is bizonyítani fogja ezt”, - tette hozzá Shen Liang. 

 

A vállalat globális, valamennyi üzletágát magába foglaló árbevétele az egy évvel korábbihoz képest tavaly több mint 15 százalékkal, 600 milliárd jüanra (92 milliárd dollár) nŇĎtt, az okostelefon szállítása világszerte elérte a 153 millió darabot, amellyel a világon a harmadik helyen áll.   Az okostelefon értékesítés növekedése a Huawei mint prémium márka globális elismertségét is erŇĎsítette. A gyártó a 49. helyezést érte el 2017-ben a BrandZ Top 100 Legértékesebb Vállalat listáján, a Forbes 2017-es legértékesebb vállalatokat összegzŇĎ rangsorában 88. lett, és a 40. helyre került a Brand Finance 2017 Global 500-as, ugyancsak a legértékesebb vállalatokat felvonultató listáján.

 

A Huawei 2017. évi, a KPMG által auditált, végleges pénzügyi eredményei várhatóan áprilisban jelennek majd meg.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció