Az Oracle OpenWorld 2017 konferencián újabb megoldásokat mutattak be

Az Oracle OpenWorld 2017 konferencia második napján is számos új megoldás bejelentésére került sor, a főszerep a mesterséges intelligenciáé, chatbotoké, üzleti alkalmazásoké volt.

Az Oracle bejelentette mesterséges intelligencia platformszolgáltatását. Az Oracle AI Platform Cloud Service segítségével a fejlesztők vállalati mesterséges intelligencia szolgáltatásokat hozhatnak létre és vezethetnek be.  Az új felhőszolgáltatással a cégek deep learning (“gépi mélytanulás”) módszerekkel jobban megérthetik a cég adatállományában rejlő információkat és átalakíthatják az üzleti folyamatokat. Jelenleg csak az Oracle tud ilyen, minden üzleti alkalmazást lefedő mesterséges intelligencia szolgáltatást nyújtani, amelyhez az AI fejlesztési környezet mellett világszínvonalú, specializált feladatok futtatására alkalmas infrastruktúra is párosul. 

 

Az Oracle bejelentette, hogy üzleti alkalmazásait mesterséges intelligencia képességekkel vértezi fel. Az újonnan bejelentett mesterséges-intelligencia alapú alkalmazás, az Oracle Adaptive Intelligent Apps beépül az Oracle felhős üzleti alkalmazás portfóliójába, így AI funkciókat ad a pénzügyi, HR, beszállítói lánc, gyártási, kereskedelmi, ügyfélszolgálati, marketing és értékesítési alkalmazásokhoz. Az új képességek által egyszerűbbé és hatékonyabbá válik a döntéshozatal az üzleti vezetők számára. 

 

Az intelligens alkalmazások hátterét az Oracle Data Cloud biztosítja, amely a világ legnagyobb adat piactere több mint 5 milliárd fogyasztói és üzleti profillal és amely több mint 7,5 trillió adat egységet gyűjt össze havonta. Fejlett adatelemzési és gépi tanulási módszereket engedve erre a hatalmas méretű adattömegre az Oracle intelligens alkalmazásai képesek tanulni, reagálni, és alkalmazkodni adott üzleti követelményekhez. 

 

Az Oracle intelligens chatbot funkciókat jelentett be a mobil felhőszolgáltatások portfólió részeként. Az új megoldás többcsatornás platformot kínál a cégeknek, mélyelemzési és egyszerű bot fejlesztési lehetőségekkel, melyeken keresztül a cégek könnyebben kapcsolatba léphetnek ügyfeleikkel, illetve alkalmazottaikkal a webes, mobil és üzenetküldő csatornákon keresztül.  

 

Az Oracle intelligens bot alkalmazásai a legtöbb népszerű üzenetküldő alkalmazással és a digitális hangvezérlésű alkalmazással együtt tud működni, így támogatja a következőket: Facebook Messenger, Kik, Skype, Slack, Amazon Echo, Amazon Dot, GoogleHome, Apple Siri, GoogleVoice or Microsoft Cortana.

  

Az Oracle bejelentette az Oracle Blockchain Cloud Service-t. A nagyvállalati felhasználásra szánt blockchain felhőszolgáltatást az Oracle Cloud Platform része és teljes mértékben az Oracle felügyeli. Az Oracle nemrégiben csatlakozott a Linux Foudation által működtetett Hyperledger közösséghez is, hogy elősegítse a blockchain megoldások vállalati elterjedését.

 

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció