Az Antenna Hungária új sport tematikájú tartalomszolgáltatást indít
Az Antenna Hungária mindiGO Sport néven elindította a szélessávú platformokon keresztül elérhető, lineáris és lekérhető médiaszolgáltatásokat kínáló, sport tematikájú tartalomszolgáltatását.
A Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségével és a Magyar Jégkorong Szövetséggel történő megállapodások alapján, a mindiGO Sport felhasználói élőben és felvételről egyaránt ingyenesen követhetik a hazai kosárlabda és jégkorong mérkőzések egyedülállóan széles választékát. Az élő és lekérhető szolgáltatásokon túl egyedi funkciókkal bővített tartalmakat, hírösszefoglalókat, a napi videós összefoglalók mellett plusz információkat és kommentelési lehetőséget biztosító „second screen” megoldást is tartalmaz. A mindiGO Sport applikáció Android és IOS eszközökre is letölthető, vagy a sport.mindigo.hu weboldalon - a regisztrációt követően az első hónapban ingyenesen - nézhető.
Az Antenna Hungária reagálva a változóban lévő tartalomfogyasztási szokásokra, a másfél millió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikáció felhasználói bázisára, valamint hazánk legnagyobb kapacitású tartalomtovábbító (CDN) hálózatára is alapozva multimédia területen 2017 őszén mindiGO néven elindította új OTT (Over-The-Top) márkáját, melynek első eleme a MinDig TV Extra előfizetéssel igénybe vehető, 43 csatornát tartalmazó, multiscreen tévézést lehetővé tevő mindiGO TV volt.
A fejlesztés második lépcsőjeként, december elején sor került a kifejezetten sport tematikára épülő, lineáris és interaktív tartalmakat egyaránt kínáló mindiGO Sport szolgáltatás elindítására. Ezzel a lépéssel az AH úttörő szerepet kíván betölteni a hazai OTT platform és szolgáltatás fejlesztésben, hiszen hasonló, kifejezetten sport tematikájú élő adásokat és egyéb interaktív funkciókat kínáló tematikus OTT-szolgáltatás még nem indult hazánkban. A mindiGO Sport applikáció Android és IOS eszközökre ingyenesen letölthető, valamint a sport.mindigo.hu weboldalon is elérhető.
Regisztrációt követően, előfizetéssel 12 tematikus élő külföldi és hazai sportcsatorna található (FightBox, Fast&FunBox HD, GameToon HD, Nautical Channel, Fight TV, Speed TV, Xtrem Sports, Fitness TV, Sports TV training, Fit HD, Class Horse TV, Fishing&Hunting), melyeket az elő adást követően vissza is lehet nézni.
A Magyar Kosárlabdázók Országos Szövetségével és a Magyar Jégkorong Szövetséggel történő megállapodások alapján, a mindiGO Sport felhasználói élőben és felvételről egyaránt ingyenesen követhetik a hazai kosárlabda és jégkorong mérkőzések egyedülállóan széles választékát.
„A kosárlabda a világ egyik leginnovatívabb sportága, rendkívül sok technikai újítás, internetes platform kapcsolódik ehhez a dinamikus csapatsporthoz. Az MKOSZ eddig is élen járt a technikai újításokban, a videóbíró-rendszer, a kiépített kamerarendszer, a bírói sípra induló időmérők mind ezt a gondolkodásmódot igazolják. Örömmel csatlakozunk a mindiGO Sport programhoz, hiszen ezzel még több szurkolóhoz tudunk eljutni. Tudni kell, hogy az internetes statisztikák talán a kosárlabdában a leginkább kidolgozottak, s mivel ez a rendszer képes lesz plusz információkat is eljuttatni a felhasználóhoz, a kosárlabda talán a legtökéletesebb választás bemutatni a mindiGO-ban rejlő előnyöket” - tette hozzá Bodnár Péter, az MKOSZ főtitkára.
Új előfizetőknek a mindiGO Sport csomag regisztrációt követően az első 30 napban ingyenes és később bármikor lemondható. Az ingyenes időszak lejárta után az applikációban az előfizetés díja 1490 Ft/hó, online megrendelés esetén 1190 Ft/hó lesz. Az élő és lekérhető szolgáltatásokon túl egyedi funkciókkal is bővített tartalmakat, hírösszefoglalókat, napi videós összefoglalókat és ún. „second screen” megoldást is kínál a mindiGO Sport szolgáltatás. Rendszeres videós sporthírek mellett értesítés kérhető a kedvenc műsorokról az adás kezdete előtt, de szűrők is beállíthatók, hogy csak a kedvenc tartalmak jelenjenek meg. Ezen kívül a kiemelt események a kommentfalon is követhetők, ahol szavazásra is van lehetőség, ráadásul az online műsorvezető a kiemelt eseményeknél számos plusz információt, statisztikát, képet és videót tud megosztani az eseménnyel kapcsolatban. Természetesen a kommentfalon a nézők az élő adás alatt egymással is beszélgethetnek, hogy még izgalmasabb legyen az élő sportközvetítés.
Az Antenna Hungária tervei szerint a jövő évben további nagyon jó ár/érték-arányú, tematikus tartalmak és csomagok jelenhetnek meg kiváló minőségben a mindiGO kínálatában, otthon vagy útközben is garantált szórakozást kínálva a család minden tagjának.
Az applikációk az alábbi hivatkozásokról tölthetők le:
IOS: https://itunes.apple.com/us/app/mindigo-sport/id1284767131
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.mindigo.sport
Kapcsolódó cikkek
- Az Antenna Hungária tovább bővíti IoT hálózatát
- Drónok felderítésére alkalmas szenzorrendszert fejleszt az Antenna Hungária
- Sikeres volt a Kékszalag nyomkövetése az Antenna Hungária IoT hálózatán
- Már HD felbontásban is nézhetik a MinDig TV Extra adott csomagját
- Az SPI FILMBOX a Magyar Telekommal elindítja a FilmBox OnDemand online szolgáltatást Magyarországon
- Indul a NauBit SmartBoat szolgáltatása a balatoni hajósok számára
- Újabb kódolatlan hetek a MinDig TV-n!
- NMHH: Újabb döntés a megkülönböztetéstől mentes internetezésért
- Az M3 és a Mozi+ az ünnepek alatt kódolatlanul a MinDig TV-n
- Kódolatlan RTL Spike hónap a MinDig TV-n!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.