Az LG az SES vállalati napján demonstrálta OLED televízióinak kiváló HDR tulajdonságait
A bemutatón az SES elindította saját, HDR tartalmakat sugárzó UHD tesztcsatornáját
Az LG Electronics (LG) bejelentette együttműködését a British Broadcasting Corporationnel (BBC), valamint az SES műhold-üzemeltetővel. A vállalat szakmai napján, Luxemburgban a HDR közvetítési technológiák, valamint az LG OLED és HDR technológiái kerültek a középpontba.
Világszerte egyre népszerűbbé és elérhetőbbé válik a HDR formátumú televíziózás. Az LG úttörőnek számító együttműködése — ami kiválóan kiegészíti a vállalat OLED televízióinak egyedülálló képességeit — azt bizonyítja, hogy a HDR méginkább teret nyer a közeljövőben.
Az LG legújabb OLED tévéin fognak megjelenni azok az élőben, műholdas kapcsolaton keresztül sugárzott kiváló minőségű HDR tartalmak, amelyek a lefelé kompatibilis HLG (nagy dinamikatartományú szabvány) technológiát alkalmazzák. A lefelé kompatibilitás a HLG technológia esetén azt jelenti, hogy a csupán standard dinamikatartományú (SDR) tartalmak megjelenítésére képes televíziók kontrasztarányát és színvisszaadási képességeit is javítani tudja. A HDR műsorsugárzás bemutatására az LG és a BBC az SES Astra műhold-hálózatát fogja használni.
A HDR HLG tartalmak megjelenítésére az LG OLED televíziói tökéletesen alkalmasak, hiszen igazán valósághű élményt, nagy színmélységet és tökéletes mélyfeketét nyújtanak. Az LG OLED televíziók — mint az első végtelen kontrasztaránnyal és külön háttérvilágítás nélküli panelekkel rendelkező síkképernyős készülékek — egyedülálló HDR élményt kínálnak a felhasználók számára.
A HLG technológiát a BBC és az NHK (Japan Broadcasting Corporation) fejlesztette ki azért, hogy olyan megoldáshoz jussanak, amellyel lefelé kompatibilis módon lehet HDR-tartalmakat továbbítani. Azzal, hogy az adatfolyamot mind a HDR-dekóderrel ellátott vevőkészülékek, mind pedig a régebbi, nem HDR-képes tévék is dekódolni képesek, a műsorsugárzáshoz nincs szükség további metaadatok továbbítására, így ez a technológia kompatibilis a meglévő televíziós infrastruktúrákkal. Ez azt is jelenti, hogy a HLG technológia közvetlenül bevezethető a HDR minőségű televíziós tartalmak gyártásába.
A BBC innovatív és rugalmas HDR HLG technológiája kitűnő választás a HDR tartalmak közvetítésére, míg az SES új HDR tesztcsatornája lehetővé teszi a partnerek számára, hogy teszteljék a különböző kijelzőszabványokat és tartalmakat.
„Az LG már évtizedek óta a televíziós technológiák élvonalában van” – mondta Wayne Park, az LG alelnöke és az európai üzletágak vezetője. „Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy támogassuk partnereinket a HDR műsorszolgáltató technológiák szabványosításában, valamint abban, hogy a fejlett kijelző-technológia még szélesebb körben váljon elérhetővé.”
Kapcsolódó cikkek
- CES 2016: hamarosan új korszakba lép a digitális televíziós sugárzás
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
- Az LG megkezdi a régóta várt LG G5 okostelefonok értékesítését a legfontosabb nemzetközi piacokon
- Tévénézési Guinness-világrekord az LG OLED TV-maratonon
- Rekordszámú díjjal lett az LG az iF Design 2016 verseny nagy nyertese
- Jön a GameFly Streaming videójáték-szolgáltatás
- Hátulról is látható az LG szupervékony OLED kijelzőjének képe
- HDR és Ambilight a Philips idei UHD tévéiben
- Az LG OLED tévéivel válik még teljesebbé az űr-élmény
- Az LG OLED televíziói nyáron is elhozzák a sarki fényt
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Öt elnökségi tag mandátumáról döntött éves közgyűlésén az IVSZ
Az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége az idei, 2024. május 30-án tartott éves közgyűlésén öt elnökségi tag mandátumáról döntött, köztük a transzformációért felelős alelnöki tisztségről és a mikro, a kkv, a multi, valamint a nagyvállalati tagozatok elnökeiről. Négy elnökségi tag mandátumát meghosszabbították, míg a nagyvállalati tagozat új vezetőjének az újonnan belépő Magyar Posta Zrt. informatikai főigazgatóját, Leveleki Zsoltot választották meg.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.